Met z’n vieren – Joke Voogel, Tracy Struijk, Liesbeth Companjen en Marianne Plugge – vormen wij de activiteitencommissie. Wij vinden het erg leuk om de verschillende activiteiten te organiseren en hebben bij de voorbereidingen altijd veel plezier.

Wat doen we zoal?

• 1 of 2 keer per jaar, rond Pasen en Kerst, organiseren we een bingoavond met leuke prijzen en lekkere hapjes;
  • Een tweetal keren per jaar worden er lootjes door ons verkocht en ook hiermee zijn weer mooie prijzen te winnen;
  • De opbrengsten van de Bingoavonden en de loterijen worden onder andere gebruikt om nieuwe cadeautjes te kopen (soms krijgen we ook van leden van het koor leuke spulletjes hiervoor);
  • Maar ook wordt een deel van het geld gebruikt voor het organiseren van een gezellige Kerstbijeenkomst met een lopend buffet, waarbij de leden aan het eind van de avond een klein presentje meekrijgen;
  • Voor de nieuwjaarsreceptie en op de laatste repetitie avond vóór de vakantie zorgen we voor wat lekkere hapjes voor bij de borrel;
  • Als het enigszins is in te plannen organiseren we één keer per jaar een dagje uit.

Uiteraard vergaderen we een aantal keren per jaar om de zaken goed met elkaar af te stemmen. Ook gaan we twee keer per jaar met elkaar uit winkelen, op zoek naar mooie en leuke cadeaus. Na afloop eten we dan altijd gezellig een hapje met elkaar. Soms wordt een vergadering daarna gecombineerd met een “inpakavond”, want wij vinden het een sport om de cadeautjes zo mooi en leuk mogelijk te verpakken.

Joke Voogel jm.voogel@gmail.com

Tracy Struijk tracystruijk@hotmail.com